IOT Call center Je čas, da tudi vaše podjetje najame ali pa ustanovi kar svoj call center

Je čas, da tudi vaše podjetje najame ali pa ustanovi kar svoj call center

Call center ali klicni center po slovensko je precej priljubljena storitev, s katero ste zagotovo imeli že kdaj opraviti. Velika verjetnost je tudi, da ste imeli dobro uporabniško izkušnjo. Po drugi strani pa morda v tem hipu premišljujete, da bi takšno storitev potrebovali tudi za svoje podjetje, saj je zanimanje za vaše storitve oziroma izdelke vsak dan večje. Povpraševanj je toliko, da vsega ne zmorete podelati sami.

A še preden se odločite za storitev call center, je pred vami kar precej pomembna naloga oziroma odločitev. Morali boste presoditi, ali je bolje, da si call center kar najamete ali pa v okviru svojega podjetja ustanovite lastnega. Za slednjega si boste morali vzeti kar nekaj časa, seveda tudi vsi vaši zaposleni.

 

Najem call centra se pogosteje bolj splača kot pa ustanovitev svojega

Zagotovo je dobro imeti svoj kontaktni center, vendar je z vzpostavitvijo tovrstnega sistema kar nekaj dela. Še zlasti pa, če pred tem v vašem podjetju niste imeli prav nobenih izkušenj in niti ne strokovnega znanja. V tem primeru vas ustanovitev lastnega call centra lahko stane kar nekaj denarja, vsekakor pa tudi vaše energije, ne nazadnje tudi časa. Zavedati se morate še tega, da bo to precej velika obremenitev tudi za vse vaše zaposlene.

Je čas, da tudi vaše podjetje najame ali pa ustanovi kar svoj call center

Po vsem omenjenem lahko rečemo, da je najeti call center morda bistveno pametnejša odločitev. Odlična novica je tudi ta, da z najetim kontaktnim centrom sodelujete le tedaj, kadar je povpraševanje po vašem delu nekoliko večje. To je še en dokaz, da v resnici ne potrebujete lastnega klicnega centra.

 

Zakaj se nekateri podjetniki vendarle raje odločijo za ustanovitev svojega call centra

Seveda pa je res, da nekateri podjetniki ne zaupajo najetim klicnim centrom kar tako. Strah jih je namreč, da se ne bod znali dovolj učinkovito soočati z njihovimi strankami, saj so te morda preveč specifične ter občutljive. V tem primeru zato kar nekaj podjetij znotraj svojega poslovanja ustanovijo še call center.